Etiketter

Och jag tänkte att jag skulle uppdatera er om statusen här hemma:

-Jag är fortfarande ganska trött och är sängliggandes en del.

-Går inte riktigt helt upprätt ännu, å definitivt inte lika snabbt som i vanliga fall. Familjen kallar mig ”speedykulan”. 😡

-Kan sitta på en stol kortare stunder nu utan att det gör för ont, så nu äter jag vid köksbordet.

-Ligger inte helt rakt i sängen ännu då det gör för ont, utan har höjt upp både huvud och fotändan.

-Har förbannat ont på diverse ställen i magen, mest på höfterna i själva snittet.

– käkar smärtstillande som om det inte fanns någon morgondag i princip.

-Har börjat lite smått med träningsprogrammet som vi fick med hem från Art Clinic. ( såklart med massa smärtlindring i kroppen )

– Använder fortfarande dubbla gördlar.

Ja det var nog allt jag orkade skriva idag, återkommer en annan dag när orken finns.

Kram