Etiketter

, , , , , , , , , , ,

Sähär 2 år senare blev jag påmind om att jag ska på 2 års kontroll efter min gbp.

En gbp som jag verkligen är nöjd med och som varit rätt verktyg för mig.

Jag tänker 2 års kontroll, jag tänker bukplastik och annat som man kan tänkas ”fixa till”.

Många frågar mig hur huden har hängt med under viktminskningen och om jag har mycket häng, om tuttarna finns kvar osv.

Såhär är det, tuttarna var i princip det som försvann först i takt med att kilona rasade.

Nu snackar vi inte lite här och där utan poff borta, typ så.

Thank lord för push up bh 😛

Måste säga att huden har hängt med ganska så bra under min viktminskning och jag har precis som alla andra saker jag är missnöjd med och vill korrigera.

Magen är numero uno!

Den är inte vacker nånstans, fast å andra sidan undrar jag om jag någonsin har räknat med att den ska bli platt.

Jag vet inte vad jag hade för bild innan min gbp, mer än att min största önskan var att bli smalare och få må bra.

För att återgå till det här med magen, den ska helt enkelt bort.

Jag har frågat en del träningsmänniskor och alla säger samma sak, de där kommer du aldrig att kunna träna bort.

Då återstår ju bara en sak, att lägga sig under kniven.

Mest av allt vill jag ju såklart att detta ska gå genom landstinget, funkar inte det så får jag helt enkelt stå för det själv.

För har man som jag och många andra gått igenom en sån här operation så vill man inte annat än att få känna sig snygg och vara nöjd med sin kropp!

Just nu letar jag all info jag kan om Bukplastik på nätet, jag läser bloggar, kollar bilder  och priser and so on…

Något som jag funderat kring är om det skiljer mycket på landstingets utförande och de privata aktörernas utförande??

 

 

 

 

 

 

 

