Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Hamnade av en slump på ett köpcentrum häromdagen å vips vart jag en vårjacka rikare.

Ni vet den där jackan man hittar å så bara löwe at first sight, lite så var det för mig med jackan.

Den känslan att pröva storlek efter storlek för att inse att de se förstora är helt otroligt underbar!!

Jag hamnade i allafall på en 38 a, ngt som jag aldrig någonsin kunnat fantisera om att jag skulle kunna komma i.

20140217-211830.jpg

Jag är så förbannat glad över att jag tog ”the Easy way out” som alla icke opererade säger (sjukt trött på alla fördomar så jag spyr på skiten snart!)

Först å främst är jag glad för min hälsas skull och alla mediciner jag slipper vilket resulterar i att jag mår såå mycket bättre.

Sen att alla dem där extrakilona är borta är bara en fet jäkla extra bonus 😃

