Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , ,

Det har inte hänt så mkt sen sist, vikten har stått still ett tag å som dom flesta vet så är dem här platåerna ganska vanliga efter en gbp.

Dem flesta hamnar i en förr eller senare å så antagligen även jag.

Vägde mig efter helgen som btw var min lediga helg på sjukt länge, en helg där jag slarvade med maten å inte åt så bra mat så att säga 😛

Ändå rasslade det till på vågen och visade 2 kg minus?!

Så nu är jag med i gemet igen.

Jag har funderat lite på varför jag stod stilla och inte gick ner om det var för att jag hamnat på en platå eller om jag ätit för snabbt, för lite, för mkt eller stressat för mkt eller så  eftersom det rasslade till när jag hade en slappohelg hemma i soffan så får det ju  en att börja undra?

När det kommer till vikten så känner jag nog att jag faktiskt är nöjd som det är idag,/sen att jag måste tighta till ett å annat det är en annan femma ) att det lixom kan stanna nu även om jag har något kilo till bmi tabellens normalvikt.

Hur har det gått för er andra, har er viktminskning följt bmi tabellens normalvikt efter operationen eller hur funkar det egentligen?

 

 

 

