Etiketter

, , , , , , , , , ,

Eftersom jag är lite picky när det kommer till att få julklappar  så tycker jag det är bättre att jag köper dem själv istället för att få en massa skit annat som jag antagligen inte kommer att använda, inte för att jag är otacksam utan det är mer att jag tycker det är att kasta pengarna i sjön.

Så jag råkade sladda in på en viss hemsida där jag köper div hårvårdsprodukter och hittade den här raringen.

Har använt mannens plattång i flera år nu och känner att den börjar bli aningen hmm sliten och GHD s tänger har jag suktat efter länge nu.

Wonderland standard packA gift from me to me , kan ju inte bli bättre 😀 Sen att den nu råkar komma efter jul det har absolut ingen betydelse för mig.

Eftersom jag sålt av en hel del av mina  nya för stora kläder som hängde så fint i  min garderob på tradera så har jag fått iin lite klirr i kassan  på det och därav kunde jag unna mig en helt ny garderob på ullared samt denna, fattar inte att jag inte tänkt på att sälja sånt innan…

Hur har ni det i julklappshetsen, är ni klara ännu??

 

