Etiketter

, , , , , , , , , , , , ,

Den rubriken passar verkligen in på mig, jag har gett mig faaan på att jag ska fixa allt som jag vill utan att dra på mig en massa annan skit längs med vägen.

Lite som en rak linje istället för en berg och dalbana.

Eftersom det inte räckte med det låga blodtrycket så tror min läkare att yrseln beror på att jag har kristaller i ena örat, ja ni hör ju själva aldrig verkar det ta slut men som tur är så mår jag bättre och ska tillbaka till jobbet i veckan.

Tur är väll det för jag HATAR att vara hemma om dagarna, not my cup of tea om man säger så.

Ibland vill jag bara spola tillbaka tiden, till då allt var frid och fröjd.

Men vet ni vad jag har ett äss i rockärmen som ska få mig på rätt spår hoppas jag 😉

Sen har min chef startat någon kampanj för att jag ska må bra med, så det kommer bli toppen det här.

Förresten är det nån gbp opad som prövat berocca boost?

Tänkte pröva det mot den enorma tröttheten som aldrig verkar gå över 😉

Så  nu jädrar tänker jag  ta över rodret igen , bara så att ni vet 😛 ( om nu beroccan funkar dvs annars får jag hitta annat haha)

 

