Etiketter

, , , , , ,

Tills för någon månad sen så kände jag ingen hunger alls what so ever och jag tyckte det var mat hela tiden iom att jag äter varannan timma.

Idag är det andra bullar även om jag fortfarande äter som innan!!

Skulle det vara så att jag råkar missa en måltid med en liten liten stund så skriker magen efter mat, riktigt skriker.

Min nya lilla mage har vant sig vid matklockan.

när jag väl blir hungrig så blir jag det fort och då måste jag ha mat, inte om en stund eller sen utan DIREKT.

Lite som jurassic park och den där kon i början av filmen….

Skulle det vara så att jag glömmer en måltid helt så blir även det pannkaka av det hela och jag får blodsockerfall och ligger på backen.

Nu är det så att jag råkar ha dragit på mig lite för lågt blodtryck så jag ska lyfta luren å ringa världens bästa dietist  Marie å se om jag kan få lite bra tips på hur jag kan ordna det i matväg……

 

