Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Igår kom ett paket med kläder som jag väntat ett tag på från H&M och lyckan var total.

Jag kan fortfarande inte smälta att jag kunde ha allt det jag beställde i strl M!!!

Från att ha haft 50/52 när jag var som störst till att gå till dem storlekarna jag är idag är helt fantastiskt och jag kan knappt förstå att det är sant.

Att några månader har förändrat hela min barbamammakostym.

Jag är så tacksam över att min läkare på vc skickade den där remissen till sahlgrenska för en gbp operation så jag finner inte ord för det.

Inte bara för att jag minskat i vikt utan för hela min hälsas skull.

Visst jag har haft en del komplikationer men det verkar ju vara mer en regel än ett undantag å jag är glad över att jag kommit ganska lindrigt undan.

Jag är såå glad över att jag numera  kan jag handla kläder i vilken klädbutik som helst och det är en helt otrolig känsla för en klädgalen ”shoppoholic” som jag 😉

Ibland kommer jag på mig med att gå på plus size avdelningen å titta innan jag kommer på att jag inte alls hör hemma där.

Det är visst  svårt att lära gamla hundar att sitta 😉

20131123-083700.jpg

