Etiketter

, , , , , , , , , , , , ,

Ännu en tisdag är till ända och med tisdagen är även denna veckas vägdag till ända.

En vägning som resulterade i 0,5 kg minus sen förra vägningen och ingen är gladare än jag.

Även fast det går saktare nu så känns det ändå som om att det är på väg åt dem siffrorna jag vill och jag har inte längre den paniken att jag ska gå ner i vikt fort.

Samtidigt har jag så dåligt samvete för jag ännu inte tagit tag i motionen så som jag velat ännu.

Innan den sista operationen så körde jag på ganska bra, sen har jag inte kommit tillbaka till det spåret eftersom annat satt käppar i hjulet som gjort att jag inte kunnat göra annat än promenader.

Jag ser min zumbabox som ligger brevid tvn så fint och som skriker på mig, och nu känns det som om det är läge för att ta tag i den biten på riktigt nu när jag känner mig nästintill helt repad från galloperationen.

I vilket fall som helst så visar vågen iallafall – 36,5 !!!!!

 

 

