Etiketter

, , , , , , , , , , , ,

Eftersom jag är den med mest otur i hela världen så ska jag berätta ännu en sak för er.

Minns ni mitt stora mål jag hade, min morot för att köra på och satsa järnet efter gastric bypass operationen?

Mitt gamla intresse,  ridningen.

Meningen var ju att jag skulle upp i sadeln nu efter jul och ut på tävlingsbanorna igen, man kan säga att det tog en annan vändning.

En helomvändning rakt ner åt andra hållet.

Igår fick jag nämligen reda på att sonen är svinallergisk mot häst, hund och katt dvs pälsdjursallergi..

Och eftersom han är det bästa jag har, mitt allt så är ju självklart hans hälsa viktigast.

Så nu ska jag bara klura ut vad jag ska ta mig för istället nu när the big dream inte kommer att gå i uppfyllelse….

Några förslag, anyone???

