Etiketter

, , , , , , , , , , , ,

Dagarna rasslar på och jag kämpar på för att ta mig igenom arbetsdagarna och vardagen med allt som hör till.

Känner mig fortfarande sjukt trött efter operationerna och jag undrar om det någonsin kommer att ta slut.

Som om det inte vore nog så har ännu ett titthål valt att leva sitt egna lilla liv.

Eftersom dem flesta fortfarande är tejpade så upptäckte jag i går att jag visst hade ett hål in i magen, visserligen ett litet hål men ändå ett hål.

Det låg en liten gul hinna över och jag var såklart tvungen att kolla vad det var, plopp sa det och massa gul sörja kom ut.

Som om att spränga en finne.

Fick panik och kollade med 1177 hur jag skulle göra eftersom jag precis var på väg in i duschen.

Fick instruktioner och en tid inbokad hos jouren idag för att visa upp hålet.

Träffade en läkare som mätte hur djupt det var och sa att det antagligen var en fistel och att varet nog var det enda som fanns eftersom han inte såg ngt mer.

Blev omplåstrad och åkte hem…

Sitter och funderar på vad som blir nästa grej eftersom det inte verkar ta slut?!

Jää, jää whatever ska försöka blicka framåt nu förhoppningsvis  utan en massa hinder på vägen 😀

027 (2)

 

