Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , ,

Idag bara råkade jag hamna i en klädbutik och jag bara råkade handla en klänning på rea 😉

För som gbp opererad så älskar jag just reorna, då gör det inte så mkt om jag inte kan ha kläderna så länge 😉

En klänning på Gina Tricot i strl M, kan ni fatta?!

Sen att den satt som ett korvskinn var en annan femma, om något kilo eller två så sitter den inte så tight längre å jag kan andas i den hehe.

Det slog min när jag var inne i klädbutiken att någonstans under min tjockistid så tappade jag bort både mig själv och min egentliga klädstil.

När jag tänker tillbaka i tiden minns jag bara klänningar och tunikor med div olika Cardigans över, allt för att dölja så mycket som möjligt av barbamamma kostymen och självklart var det mesta i svart.

Jag försöket verkligen minnas hur jag klädde mig innan jag gick upp alla dem där kilona, men jag minns inte….

Eftersom jag rensar ganska ofta i min klädkammare så vet jag ganska exakt vad jag kan ha och vad som är för stort.

Av min ursprungliga garderob som jag hade innan gastric bypass operationen så finns idag endast 1/4 del kvar.

Kläder som jag köpt innan jag gick upp i vikt och som var oanvända, hängde där så fint med prislappar å allt kvar.

1/4 som jag kan ha idag och som framöver kommer hänga som en säck potatis över mig.

Nu står jag här helt tappad och har inte en blekaste om vad jag ska leta efter för kläder eller vilken stil som är jag??

Snacka om att ha tappat bort sig själv 😉

