Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , ,

Satt och kikade i mitt lilla bildarkiv sen innan min gbp operation och det slog mig att jag inte har så många tjockis bilder.

Jag kände mig inte bekväm någonstans med att vara med på bild, och framförallt så ville jag  inte se eländet.

Eftersom jag vände ut och in på halva internet och läste bloggar osv så fattade jag vikten av att fota, fota, fota efter operationen, något som jag gjort ganska frekvent.

Mest för att kunna jämföra för att kunna fatta och framförallt se skillnaden själv, för som ni vet så är det inte alltid man ser den med egna ögon när man ser sig i spegeln eftersom hjärnan inte alls hänger med.

Man förblir lixom den där modellen större..

I allafall så hittade jag grotesco bilden numero uno, holy shiet den tänker jag inte visa nu utan den kommer runt jul för den var tagen på julafton förra året.

Så på årsdagen av en bilden ska jag lägga upp ett bildspel till er.

Hittade även en annan godbit som var tagen någon vecka efter operationen, så den är min före bild idag, efterbilden kom till i lördags när jag skulle på min väns 30 års firande.

Jag letade efter kläder att ha på mig i garderoben å det mesta var för stort nu igen, tycker inte att jag gör annat än rensar…( så snart kan jag börja handla på riktigt igen hehe)

Ja, ja i vilket fall så hittade jag min skjortklänning från förr i strl 44 och tänkte att den kommer jag ALDRIG i, prövade ändå för skoj skull och snacka om att jag blev förvånad när den passade…

20131107-191344.jpgNi som hänger på instagram kan se mer av mina bilder där, mariahmedh heter jag där om någon missat 😛

