Etiketter

, , , , , , , , , , , , , ,

Hoppade upp på vågen det första jag gjorde och den visade minus, minus 0,8 sen sist.

Det känns som om viktnedgången börjar klinga av, att det på något sätt inte går i samma rasande fart som precis när jag hade opererat mig.

Jag kämpar på i varje fall och nästa vecka ska jag ta upp Träningen igen, det har ju varit lite si och så efter galloperationen.

Men nu känner jag att det onda börjar klinga av så nu ska det bli ordning på det med.

Vad gäller maten så har jag slarvat en hel del och då framförallt på jobbet, där det inte finns tiden att sitta ner varannan timma i 20 min å käka.

Så jag har kört på saker som går ”fort” att äta, typ frukter, Wasa sandwich, banan å keso å sånt.

Självklart äter jag varm mat med, men bara en gång när jag jobbar, sen får resten bli typ som ovan.

Hur gör ni andra??

20131030-095325.jpg

