Etiketter

, , , , , , , , , , , , ,

Köpte denna i helgen som var, men i all hast råkade jag glömma att köpa både dekoration och ljus å då ser den inte så rolig ut.

Å eftersom jag lovat sonen att jag skulle vara en dålig mamma idag och att vi skulle äta på jobbet så passade jag på å införskaffa det jag glömt sist.

Eller ja det å lite till , behövde ju en ny mascara från make up store å läppstift 😉

Nu står den i allafall någorlunda klar på köksbordet och sprider ljus i tillvaron.

20131028-154910.jpg

Hittade dessa snyggingar på Åhlens i helgen men jag bestämde mig för att de inte alls passade in hemma i mitt casa å var alldeles för” turkish” sen var det inget mer med det.

20131028-154848.jpgTills jag såg dem idag, å tänkte dem ska vi ha!!!

Det e komiskt hur hjärnan funkar ibland 😉

