Etiketter

, , , , , , , , , , ,

Eftersom jag inte kunde hålla mig att ha naveln förpackad i dom där 10 dagarna som sjukvården sa till mig så upptäckte jag att det var en riktig sörja där under.

Jag har ju känt att just det titthålet gör lite extra ont, vilket kanske inte är så konstigt när det sitter där det sitter å man rester sig upp å så.

I allafall så kikade jag under förbandet igår och först blev jag livrädd och höll på att ramla baklänges.

Jag vet i faen vad det är som tagit åt mig när det kommer till blod å sånt med min kropp, men min navel var helt söndercuttad å blodig å faen vet vad för brun sörja under allt stelnat blod.

Det var bara att sätta sig på toastolen å lugna ner sig innan det gick att fortsätta att sätta på ett nytt förband.

Dom andra titthålen har jag inte vågat kolla ens, å eftersom dom sitter plant å kan suga upp ev vätska så finns det ingen anledning för mig att rota i dom så dom får sitta exaktemente 10 dagar.

Det här var igår,  för en stund sen så var jag tvungen att kolla hur det stod till där nere.

Same shit som igår, så jag tog luren och bokade in en tid hos distriktan i morgon.

Lika bra att ta det säkra före det osäkra å få det kollat även om dom där 10 dagarna med förband inte är förbi.

Håll tummarna nu att allt är som det ska!!!

