Etiketter

, , , , , , , , , , ,

Det går ganska bra här hemma med smärtan,  visst jag äter mina smärtstillande tabletter å det gör väll sitt men ändå måste jag nog erkänna att jag har mindre ont nu än efter den förra operationen.

Eller så har det värsta lagt sig.

Det som är jobbigt nu är att jag mår så illa så fort jag äter, något som de sa kunde hända men jag hoppas det ger sig med tiden.

Sen var kanske gastric bypassen ett mycket större ingrepp.

Om jag minns det hela rätt så hade jag ont i själva magen och revbenen efter gbp en , men nu gör det bara ont i själva titthålen och på höger sidan.

Smärtan som var i axlarna släppte supersnabbt denna gången, vilket kändes skönt.

Dagen idag har bestått av att jag hängde med mannen och handlade, började röjja med all post som kommit typ sjukanmälning till försäkringskassan å massa annat som skulle fixas.

Tog tag i allt sånt som skulle fixas innan jag skulle gå på en ny runda smärtstillande så jag hade koll på läget.

Självklart hade jobbet trasslat till det med mina sjukdagar å fel dag var anmäld så det vart bara att sätta sig ner och ringa å fixa med det.

Efter allt sånt vart klart å handlingen var gjord så är det soffläge resten av kvällen som gäller för mig.

Mannen hade hittat ett par nya serier, å jag är inte sen att haka på nu när jag ska återhämta mig 😉

Men först ska vi bara köra sonen på disco :p

Vad ska ni ha för er en kväll som denna?

