Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , ,

Aldrig förr har jag varit med om maken till sjukvård som vill skicka hem en patient innan man mår ok och framförallt innan man ens  har vaknat upp ur narkosen!

På uppvaket låg jag tills de stängde och jag var knappt kontaktbar, ändå ville de skicka hem mig gång på gång.

Upp ur sängen skulle jag fast jag inte ens hade öppnat mer än ena ögat.

Flera gånger va dem på mig om att ta på byxorna så de hade jag på när mannen och sonen kom för att kolla hur det var med mig.

Å hur jag fått på dem har jag ingen aning om.

Hamnade tillslut på min favoritavdelning(KAVA) där jag hamnade förra veckan med alla vresiga sköterskor.

Händelsen igår vid eftermiddagsronden   tog ändå priset.

Så igår även fast jag hade ont utav bara helvete så skrev jag ut mig själv efter att ha fått träffat den mest inkompetenta och rent ut sagt mest idiotiska kirurg som går i ett par skor.

Han stog och gjorde grimaser framför mig och skulle hux flux  flytta mig till gyn för att jag fortfarande hade ont och inte ville åka hem för jag behövde mer smärtlindring och tabletterna hjälpte inte.

Jag poängterade flera ggr att jag inte hoppade av lycka över att vara på just det sjukhuset och att jag inte direkt var där frivilligt, å att jag hade så inni helskotta ont.

Men han bara stod där och härmade mig och gjorde grimaser , precis som barnen på dagis!

Flera av dem som gick ronden med den här läkaren kom in och undrade hur jag mådde och bad om ursäkt å hans vägnar, själv stog han utanför å låtsades som om det regnade.

Det där sjukhuset hade sin chans att fixa till sitt förtroende , men nää nää det kommer forever and ever att vara på min shitlist så länge jag lever!!

