Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , ,

Holy shit, i morgon blir min galloperation med allt vad det innebär av!

Nu blir det verklighet av att mitt  ”favoritsjukhus” ska in och cutta i mig.

Det står inte direkt högst på min önskelista men  men jag slipper ha ont sen, men jag gillar det ändå inte!!

Jag hade ett hum om att det kunde ske i morgon men eftersom klockan tickat på och ingen hört av sig från kirurgen så hoppades jag ändå att de skulle dra på det in i det sista.

Eller min oro och nervositet  hoppades det iallafall, eller dessa hoppades på att inget skulle ske.

Tills kvinnan från kirurgen precis ringde…

Fasen vad det kommer bli svårt att sova i natt, och till råga på allt fick jag en eftermiddagstid så jag kommer vara orolig utav bara helskotta hela dagen i morgon!

Nu måste jag tänka till lite hur jag gjorde innan gastric bypass operationen, just det jag grävde ner mig i Game of Thrones och jag bad om en tidig operationstid vilket jag verkligen fick tillslut.

Fast detta är inte samma nervositets känsla, innan gbp operationen visste jag ju inte alls hur det skulle kännas efteråt eller något och jag kände mig bekväm med att den kirurgen som skulle operera mig skulle in å karva.

Även om  jag undrade helt ärligt flera gånger när jag kommit hem om jag varit helt dum i hela jäfla huvet som utsatte mig för den smärtan  som var efteråt helt FRIVILLIGT?!

Tillbaka till nuet……

Vad ska jag ta mig till för att inte avlida av nervositet och oro inför i morgon???

Anyone??

Nu ska jag unna mig ett skumbad, något som jag inte kommer kunna göra på några veckor sen 😉

20131008-161122.jpg

