Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Minus 1,8 kg sen förra veckan och idag visar vågen ganska  exakt 30 KILO MINUS !!!!!

Jag kan inte ens i min vildaste fantasi fatta att jag släpat omkring på allt det där för bara några månader sen :O

– 30kg!

Minns ni att jag skrev ett belöningssystem för varje kilo jag gick ner i vikt, man kan säga att jag har tappat fokus från det aningen då jag varit begränsad i vardagen med den här jäkla gallan, men eftersom det nu är 30 kilos dagen så ska jag minsann passa på å unna mig!

I vilket fall som helst så hittar jag inte det där belöningssystemet som jag skrev =(

Så jag antar att det är fritt fram att välja belöning 😉

Jag valde dessa:

ray banEtt par rosa tonade Aviators från Rayban oh la la.

Första gången jag såg dessa var  för nån vecka sen på Lisa Vanderpunp i The real housewives of Beverly Hills, och tänkte sånna måste jag ha!

Så klart jag skulle unna mig det nu när mitt belöningssystem så lägligt kommit bort 😉

