Etiketter

, , , , , , , , , , , , , ,

Vaknade i ottan i morse och undrade vart jag var, drömde att jag åkte ambulans å vaknade mitt i allt det där.

Kom ganska snabbt på att jag var hemma i soffan ( för det är där jag har parkerat mig nu fram tills operationen), men blev aningen förvirrad när jag såg bandet runt armen.

Somnade om en stund och vaknade lite mer klar vid 05,30 snåret.

Är det så här man blir när man har legat på sjukhus, jet lag släng dig i väggen det nya är sjukhus lag?

För som vi alla vet så sover man inte direkt som en prinsessa i en sal med 3 andra 😉

Egentligen är jag för trött för mitt eget bästa och borde egentligen sova med all den smärtlindringen jag har i kroppen MEN med kaoset som råder här hemma så blir det ingen ro, ingen vila!

Bet ihop i förmiddags och hjälpte sonen med läxorna, innan jag skulle ta nästa värktablett så jag hade någorlunda koll på vad vi snackade om.

Hade ju varit fint om han kommit tillbaka till skolan med heltokiga uppgifter 😉

Sen drog helvetet igång mellan mannen och sonen, just nu är det mannen som beter sig som ett jävla rötägg rent ut sagt!

Hade jag vetat hur det skulle bli så hade jag stannat kvar på sjukan där jag åtminstone hade kunnat fokusera på att bli frisk och peppa mig psykiskt att det kommer att gå bra med den satans operationen på det där sjukhuset som jag inte alls gillar……..

Fuck this!!

