Etiketter

, , , , , , , , , , , , , ,

Efter att ha spenderat natten på KAVA och gjort röntgen och en Mrt undersökning idag så fick kirurgerna bukt med mitt problem.

Ett problem som jag sedan tidigare redan visste, gallstenarna.

Anfallet jag fick igår fick mig att undra en hel del och ifrågasätta hela läkarkåren på mitt sjukhus för så ont har jag bara haft en gång innan.

Något var riktigt galet, det kändes inte alls som det brukar utan  mycket värre och mycket mer intensivare.

Visst var det så att åtminstone en sten var på vift ute i gallgångarna och nu blir det akutoperation i början på nästa vecka.

Eftersom inte morfinet eller någon annan av den medicinen jag fick i natt hjälpte så kände jag att jag kan lika gärna vara hemma ( bor 1 min från sjukhuset) eftersom det inte hände så mycket på avdelningen iallafall.

Sen att det är som det är på mitt lokala sjukhus det är ta mig faen en jäkla gåta?!

För otrevligare och ointresserade personal till att hjälpa andra människor får man leta efter.

Sa jag att jag måste  låta mig cuttas på det här sjukhuset?

