Etiketter

, , , , , , , , , , , , , ,

Kvällen igår tog en minst sagt oväntad vändning.

Hade precis tänt ljus och bäddar ner mig med täcken och filtar i soffan för att se de dejtbara.

Helt underbart program btw, jag blir glad ända in i hjärtat av att se dem hitta kärlek.

Iallafall så skulle detta bytas ganska snabbt mot smärtor.

Smärtor i gallan men även i mellangärdet och i magen.

Tog mina suppar och mannen envisades med att ringa 1177.

Åkte in till akuten.

Och efter otaliga undersökningar fick jag olika smärtlindringar och fick tillslut träffa en kirurg som visste vad hon pratade om!

En röntgen skulle göras eftersom jag har ont i mer än gallan.

Klockan tickade på och någon röntgen blev inte gjort, istället kom en sköterska från KAVA och hämtade mig.

Där har jag spenderat natten, med dropp å morfin å hela paketet.

20131004-073138.jpg

Såhär ser det ut just nu, sitter och sippar kontrastvätska i väntan på röntgen.

