Etiketter

, , , , , , , , , , , , ,

Idag  har jag införskaffat mig ett par ridbyxor mitt i allt elände med gallan.

Kände att jag behövde få in lite ljus i tillvaron igen, för just nu är det bara smärta å elände hela dagarna och som tur är är hjälp i sikte.

Så jag haffade ett par helskodda ridbyxor i strl 42.

Kan inte minnas när jag kom i den storleken sist så det måste ha varit för jävla länge sedan så att säga.

Från strl 48/50 till 42 på några månader, kan knappt fatta det själv.

Sen är det såhär att det fattas typ något kilo eller två så sitter som där ridbyxorna som ett smäck sen.

Just nu hänger dem på dörren in till sovrummet så att jag ser dem hela tiden, vilket ger mig en extra puff i sidan att inte glömma mitt mål när motivationen tryter.

Det här innebär att jag är ett steg närmre att nå mitt mål att komma upp på hästryggen igen!

– Fy faan vad jag är bra 😀

20130930-180028.jpg

