Etiketter

, , , , , , , , , , , , ,

Jag vet inte hur ni gör, men jag upptäckte Tradera innan sommaren och började att göra mig av med mina tjockiskläder och annat  som jag inte använde.

Min walk in closet är som ni kanske minns helt fullproppad med klänningar å annat, mest klänningar.

I´ve got some löööwe for it så att säga.

Hur som, i takt med att kostymen har minskat så har även mina kläder blivit för stora och jag har rensat allt efter som.

Jag vill ju inte stå där en dag å upptäcka att inget passar eller ha en garderob full med kläder som hänger som säckar över mig.

Som sagt så gjorde jag mig av med en hel del kläder på Tradera och här i form av en bloppis innan jag opererade mig.

Nu har jag lixom fått blodad tand för det här med Tradera och alla mina nya klänningar som jag inte använt hittils åker ut där med.

För det är så större delen av min garderob ser ut, nya kläder med prislappar å allt.

Ja, jag vet jag borde antagligen skämmas!

Hela mitt tänk när det gäller att köpa kläder har ändrats helt nu sista månaden.

Inte för att jag inte vill handla för det suger i ”handla nya kläder tarmen” hela tiden, utan just för att jag tycker att det är att kasta pengarna i sjön just nu och när jag väl handlar då ska det vara sånt jag ska kunna ha länge.

Vet inte vad som hänt med mig, för sån här har jag aldrig varit innan.

Men jävlar i min lilla låda vad kläder jag har!

Lyckligtvis så har jag kläder  i lite olika storlekar från mina tidigare jojjo bantningar och dem kommer väl till pass nu och ingen är gladare än jag för det 😀

Hur gör ni med era för stora kläder eller oanvända kläder?

