Etiketter

, , , , , , , , , , , , ,

Till och börja med vill jag säga att min blogg inte alls är lösenordsskyddad.

Precis som resten av världens alla Apple användare så uppdaterade jag till den nya programvaran häromdagen och har sedan dess inte använt WordPress appen.

Tills i morse..

Vad jag missade innan jag tryckte på publicera var en liten liten detalj om att mitt inlägg var lösenordsskyddat.

Några ev er reagerade direkt och bad om lösenord och jag fattade till en början ingenting.

Prövade själv att gå in på min blogg men även jag möttes av lösenord.

Trixade på min lunch på jobbet för att få bort det lösenordsjoxet som kommit dit.

Jag höll på att slita av mig håret för jag kunde inte  begripa hur i helskotta det kommit dit när jag aldrig haft ett endaste lösenordsskyddat inlägg tidigare.

Sen  hittade jag den där lilla raden som gjort att det blev lösenord!

Något som numer INTE går per automatik när man vill ha publikt inlägg, man får alltså ändra det själv every faaking time!

Så till er som uppdaterat till nya programvaran och har wordpress appen, dubbelkolla innan ni trycker publicera 😉

 

