Etiketter

, , ,

Varför är man som tröttast när man ska upp å iväg till jobbet, medans man vaknar samma tid på sina lediga dagar och är hur pigg som helst??

Idag hade varit en perfekt dag att ha sovmorgon och framförallt vara ledig.

Är nämligen helt slut i benen efter gårdagens jobb i kassan.

Ok jag erkänner, jag föll in i gamla mönster direkt när det blev kö.

Med andra ord så jobbade fröken duktig i kassan igår, med servicetider i snitt på 30 sek!!

Vilket är jävligt bra och ja fick en massa beröm and shiet.

Fast det hjälper inte mig, inte nu när jag inser att jag var så förbannat korkad och föll tillbaka i gamla mönster!!

Allt har sitt pris och idag är jag helt slut som människa och på väg till jobbet.

Behöver jag säga att idag blir det tändstickor mellan ögonen för att hålla dem uppe 😉

20130921-074559.jpg

