Etiketter

, , , , , , , , , , , , ,

Några av er undrade hur jag blekte tänderna, om det var hos tandläkaren , hemma , med en tandblekningspenna eller en skena med gel i .

Nu ska jag stilla er nyfikenhet genom att berätta vad jag använde.

20130919-181134.jpgDet är ungefär som två tejpbitar i, en för övre tandraden och en för nedre.

Tryck på och låt sitta i en halvtimma, å sen voila  å det e klart!

I denna förpackningen var det 20 omgångar med strips, med andra ord 40 strips.

Jag beställde dessa på nätet,( googla så hittar ni)just för att dessa sägs ska vara dem absolut bästa inom tandblekning.

Har för mig att jag hittade dem här.
Den jag köpte var den för 599:- och jag ser nu att det finns en som tom är ett strå vassare 😉

Sitter i med två strips  i munnen as we speak , och jag ser redan skillnad från innan jag gick loss med dem igår och idag.

Jag har tagit en före bild och jag ska dela med mig av efter bilden med er när jag använt upp alla 20 omgångar( som man ska för att få maximal effekt)

