Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Vägdag och vågen visar minus 1,5 kg sen förra veckan, jieehoo!

Totalt är jag uppe i minus 26,4 kg.

Eftersom jag inte ser så mycket skillnad på mig själv förrutom på kläderna då rå, så har jag börjat att jobba med mig själv, eller rättare sagt jag studerar mig själv framför spegeln.

Det fotas å jämföra och nu börjar jag se en skillnad, men inte den skillnad som ni andra ser.

Men hur som helst så börjar det att sjunka in nu och jag blir bara mer och mer nyfiken på vart det här kommer att sluta 😛

Lagom till jul kan jag tänka mig att jag kan ta upp ridningen igen utan att känna mig som barbamamma på dom stackars pållarna.

Ett intresse som jag haft med mig sen barnsben och som även varit ett sporrande mål i allt detta.

En dag ska jag ut på tävlingsbanorna igen förstår ni, och jag blir en dag närmre för var dag 😀

