Etiketter

, , , , , , , , ,

Jag har något att se fram emot igen!!!!

I helgen fick mannen tummen ur och kolla in alla hotell som jag  kollat upp åt oss, dvs hotell som jag kan tänka mig att vi åker till nästa sommar.

Jag har några kriterier jag kollar efter när jag bokar:

1. det måste finnas vattenrutschkana till sonen

2. all inclusive

3. internet

4. inget mindre än 4 vingar

5. kort transfer

Det gäller att vara ute i god tid för att få dem bästa priserna 😉

Jag preliminär bokade ett hos ving eller vänta nu jag prellade visst tre hos ving, hoppsan vad det gick 😉

Efter gallring och jämförelse om pris, transfer och avreseort så har vi nu enats om ett hotell.

Som det ser ut idag så blir det Marmaris i Turkiet.

Turkiet är mitt paradis på jorden, ett ställe som ligger mig varmt om hjärtat sen vi var där förra året och jag vart helt såld.

Nu ska vi visserligen inte till varken samma ställe eller hotell men ändå, det kommer bli hur bra som helst.

Sen är det klart att det finns en massa skabb ställen med, det sticker jag inte under stolen med.

Man får helt enkelt göra lite research innan man bokar sina turkland hotell för deras hotellstandard och deras stjärnor motsvarar inte alls våra svenska, bara ett litet tips.

Ska kolla in fritidsresors utbud med i veckan när dom släpper deras resor, så än sitter inte detta hotellet säkert 😉

