Etiketter

, , , , , , , , , , , ,

Häromdagen så pajjade min iphoneladdare a la orginal och eftersom vi var i ullared i  måndags så passade jag på att haffa en där.

Eller ja, jag köpte två ifall den ena skulle pajja eller inte funka,man har lärt sig hur en del saker från gekås funkar vid det här laget hehe.

Iallafall så kom jag hem och slet upp laddaren å i datorn för att sedan föra över alla mina 600 bilder jag tog i Grekland.

Det hände ingenting!

Datorn hittade inte ens min iphone så jag antar att kopiorna inte funkar för dataöverföring sinsemellan….

– Jag blir så trött!

Nu så från sängkanten i sjukstugan så har jag beställt en orginal sladd från Apple för några pickadoller, så nu jäklar hoppas jag att postgången går snabbt så jag slipper ha världens segaste telefon i fortsättningen 😉

Vad har ni för er idag?

