Etiketter

, , , , , , , ,

Igår prövade jag det här med att äta bröd, då vitt pizzabröd som man ofta får till sallader på pizzerior.

Jag tänkte att nu när jag ändå var hemma sjuk så kunde jag pröva, tog ett minibett av brödet och det kändes som om jag tuggade skumgummimadrass rakt av.

Å då vet jag sedan innan att dessa pizzabröd är typ godast i världen, men inte nu.

Jag vet inte om smaklökarna ändras efter en gbp operation eller vad det är för ngt som händer??

Den lilla brödbiten satte sig som en ”cementklump” i magen och jag vart mätt ganska snabbt sen.

Jag har hört så många som sagt samma sak när det gäller att äta bröd, men även en hel del opade som kan äta bröd så jag var ju tvungen att testa eftersom det mesta går ner.

Iallafall så kan jag nu lägga till bröd till min mat som inte funkar att äta efter operationen, det och ballerina kaka haha.

 

 

 

