Etiketter

, , , , , , , , , , , , ,

Ännu en vägdag är här och vågen visar rakt neråt, precis som den ska.

Minus 1,5 kilo sen förra veckans vägning.

På något märkligt sätt så känner jag mig inte alla dom där kilona lättare, alla 24,5 kilona.

Jag vet inte om det är för att jag fortfarande inte har tagit in att jag tappat dessa kilona eller om det är för att det går så himla snabbt.

Jag vet att jag går ner och det syns på kläderna men jag lixom känner  det inte.

Innan jag opererade mig så hade jag föreställt mig att jag skulle känna mig så mycket mer tillfreds  som smalare, jag vet att det låter knäppt men så var det.

Jag hade målat upp en bild inom mig  för hur det skulle vara sen, sen efter operationen när kilona bara rasade.

Hur livet skulle vara en dans på rosor…

Riktigt så blev det väll kanske inte, min bild som jag målat upp kraschades av själva livet med allt vad det innebär.

Men jag kämpar på och jag är fast besluten att nå mitt mål och en dag kommer jag se tillbaka på det här inlägget och fatta att jag helt enkelt bara  hade en dålig dag!

