Etiketter

, , , , , , , , , , ,

Vardagen och verkligheten har nu kommit ikapp mig och lördag hela veckan livet har gått mot sitt slut.

Jag känner att det var perfekt med några lediga dagar innan jag börjar jobba på tisdag igen, att få landa i min egen hemmiljö innan allt drar igång.

Började vardagen igår med att göra matlådor till jobbet, för jag vet ju av erfarenhet att passar jag inte på när jag får mina infall så blir det inte gjort.

Så jag satte igång med bananpankakor och omelettmuffins som åkte in i frysen.

Avslutade det hela med Lasagne med zucchini istället för lasagneplattor.

Supergott!!!

Har ni inte testat så rek jag verkligen att ni testar och byter ut pastan mot zucchini 😃

Såhär efter operationen så undviker jag nämligen pasta, potatis, ris och bröd.

Det är sånt som slinker ner endast i nödfall om jag är bortbjuden eller så men aldrig om jag gör mat hemma.

Jag vet att det finns så mycket bättre och nyttigare alternativ, så jag kör på det istället och resten av familjen hänger med på ett bananskal 😉

