Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , ,

Det slog mig precis att allt jag sett fram emot i år har hänt och nu har jag” inget” mer att se fram emot.

Det känns tomt och samtidigt märkligt.

Operationen som jag gjorde innan sommaren såg jag fram emot sjukt mycket och jag längtade och längtade tills den dagen var kommen.

Å så kom dagen med allt var det innebar  och min längtan var över….

Mitt nya liv tog form och jag fattar än idag inte att jag faktiskt gjorde det!!

Semesterresan till Grekland var något som jag såg fram emot, och likaså så är den nu över.

Även om jag har en massa roligt att se fram emot rent viktmässigt och rent kroppsmässigt nu när min kropp minskar hel tiden  så känner jag att jag behöver ha saker att se fram emot.

Saker som triggar igång mig igen såhär efter semestern.

Jag har redan börjat rodda i vart nästa års semesterresa skall ta oss.

Det här med planering är inte min grej som ni märker va ?! 😉

 

 

