Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Efter helgens sol och bad så kände jag att nu fick det vara bra med slappandet.

Stack över till grannhotellet och skaffade gymkort för resten av tiden här.

I morse kl 06:45 såg det ut såhär när jag väntade på att gymmet skulle öppna..

20130805-081644.jpg

Eftersom jag har legat på latsidan ett tag så ( har bara kört vattenaerobics 30 min varje dag) var det extra peppande att gå upp i ottan och dra å träna medans dom andra sov som grisar.

Maskinerna var samma som på gymmet hemma så det vart inga konstigheter där inte.

Konstaterade att jag var i bättre form nu än när jag tränade som en gris!!

Hur det går ihop fattar jag inte alls ???

Körde löpband och en sväng på min favoritmaskin crosstrainern.

Innan jag satte av hem mot hotellet och frukosten.

20130805-082054.jpg

Åt den där grillade tomaten och apelsinen resten lämnade jag 😉

Nu sk jag smörja in mig i spf och dra ner till poolen så dom andra kan sova vidare.

Vad ska ni ha för er idag?

