Etiketter

, , , , ,

Ligger i sängen på sunwing resorten och är helt slut som människa.

Vi åkte natten till idag vid 02,30 snåret till Landvetter då planet gick 07.00.

3,45 timmar senare landade vi på Heraklions flygplats och en transfer
på 3 timmar väntade oss.

Vägen var lång och slingrig uppe i bergen, stopp efter halva vägen för mat och dryck.

Mat som var i form av smörgåsar eller chips, glass eller dryck.

Det var vad den så kallade ”maten” var.

Jag hoppade inte direkt av lycka eftersom jag inte ätit något sen 09 tiden då vi käkade på planet.

Vad jag däremot hoppade av lycka av var när jag fick barn portion på flyget i form av köttbullar och mos.

Så jäkla proffsigt skött av Thomas Cook airlines!!

Dem kommer jag definitivt åka med fler ggr.

Mackorna var baguetter i form av ljust bröd med massa smör och ost som smält av sig självt i värmen.

Och eftersom jag inte äter vitt bröd eller jag äter inget bröd alls så vart mitt intag begränsat.

Glass gick geting bort och vatten hade jag redan sjuhundra flaskor på bussen.

Frågade efter frukt men det fanns inte.

Roffade åt mig en påse chips och åt några stycken sen sket jag i det och gav barnen resten hehe, fick åtminstone i mig lite energi 😉

Nån timma senare var vi framme och bytte genast om till badkläder och kastade oss i plurret 🙂

20130801-212102.jpg

Efter sol och bad och hitresan ska jag nu krascha ner i min otroligt sköna säng .
God natt hörrni 😉

