Etiketter

, , , , , , , , , ,

Är för mig ett jädra gissel!

Jag vet inte riktigt hur jag är skapt ibland och framförallt när det kommer till att packa kläder.

Oavsett om vi ska till Båstad eller på solsemester så händer samma sak varje gång.

Helt plötsligt drabbas jag av någon form av hjärnsläpp och  får jag för mig att jag ska ta med mig halva garderoben ( som jag annars ändå inte använder) för jag KANSKE kommer att använda det när vi är iväg.

Ni inser hur mycket jag kanske kommer använda dom här kläderna va?

– Zero, nada,niente, nicht, no time at all!

Va faan använder jag dem inte hemma så använder jag dem knappast när vi är iväg, no shit lixom.

Men jag ger mig inte och prövar och packar ner, inget matchande eller så utan ner med helt random plagg bara.

Jag vet i faen vad mitt problem är, kanske någon form av separationsångest vad vet jag?!

Tills förra året när vi var i turkland, då åkte hissen ända upp när jag insåg hur korkad jag är som packar ner så mycket som jag ändå inte använder.

Den här gången har jag prövat överdelar och matchat med underdelar och byggt vidare på det.

En tunika som passar ihop med den ena kortbyxan och en annan tunika som passar ihop med samma kortbralla.

Martina Bonnier skulle hoppa av lycka och skrika ut ord som : Basgarderob om hon såg min packning.

Så jäkla bra!!!

Ingen onödig skit den här gången, frågan e nu bara hur mycket onödig skit som kommer med hem??

