Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

I går kväll var jag så besviken för att jag inte hade klarat mitt mål inför resan, idag har jag en liten annan syn på det hela.

Efter mitt inlägg i går kväll så har jag insett att jag förväntade mig för mycket och att jag var för hård mot mig själv.

Det handlar om 2 ynka kilon som jag hade räknat med att gå ner som jag inte gjort, jag släpper det nu och har det som mitt första delmål istället.

Såhär 8 veckor senare så har jag landat på ganska exakt 20 kilo minus 😀

Kan ni fatta, 20 pannor!!!

Det är helt otroligt och på bara 2 månader!

Själv blir man blind när man kollar sig i spegeln , jag ser lixom ingen skillnad.

Mannen fotar ju en hel del och dagen innan operationen alltså 20 kg plus så tog han en massa kort som jag skulle ha och jämföra med.

Sen vart planen att jag skulle fota varje månad för att kunna jämföra och förhoppningsvis själv se skillnaden.

Nu har det glömts bort helt och jag ska ta tag i posandet, för min egen skull.

En dag kanske ni får se eländet, men inte idag.

I vilket fall som helst så är jag fruktansvärt glad över att jag gjorde operationen och fick det här otroliga verktyget att kunna gå ner i vikt.

Tack snälla landstinget 😀

