Etiketter

, , , , , , , , ,

Ett par gånger sen operationen har några av er frågar mig när jag kommer att vara nöjd rent kilomässigt med min viktnedgång.

Vad jag strävar efter lixom.

Och eftersom jag inte allt har tänkt i dem banorna alls så sattes min tankeverksamhet igång för fullt och jag funderade på när jag var sådär nöjd med mig själv sist.

Jag är glad så länge jag går ner i vikt, och just nu så händer det en hel del på den fronten.

Bara sen igår har det försvunnit 0,5 kg och jag börjar nu inse att jag inte allt var någon av dem där procenten som gastric bypass operationen inte fungerade på.

Men åter till frågan, en gång vägde jag runt 79 och det var lagom.

Jag sätter det som slutvikt for now sen får jag helt enkelt se under resans gång vart vi hamnar, jag gräter inga störrre floder om jag hamnar under den siffran heller.

Just idag har jag många kilon kvar tills dess och har satt upp små delmål på vägen, och just idag är jag inte många kilon ifrån mitt första delmål.

Mitt första delmål och min första belöning 😀

20130728-103455.jpg

