Etiketter

, , , ,

Ibland vet jag varken ut eller in vad gäller det här med maten?!

Något rätt gör jag väll eftersom vågen går sakta neråt.

I början var jag rädd för att äta för mycket, så jag åt mindre än jag skulle.

Just för att jag var rädd för att töja ut min lilla magsäck och framförallt för att jag var rädd för att dumpa och må dåligt.

Sen kom dagen då jag åt nästan en hel bakpotatis och jag mådde inget vidare efter det.

Idag tar jag det lugnt med potatis och jag måttar ännu maten med decilitermått för att det inte ska bli för mycket.

Något som jag känt sista dagarna är en form av hunger eller något i magen, en molande värk som gör sig påmind.

Eftersom jag inte känner någon hunger så är det svårt att veta om det är hunger?

Någon mer som känner samma sak?

Idag skulle jag jobbat men efter ett tråkigt besked idag blir jag hemma…

