Etiketter

, , , , , , , , ,

Efter en vecka nere i Båstad så styr vi Volvon hem imorgon.

Samtidigt som det ska bli skönt att komma hem så kommet jag att sakna mina strandpromenader.

Å vet ni vad, idag tog jag promenaden steget längre och joggade på stranden.

Fattar ni jag JOGGADE !!!!

Det kändes i kroppen att jag är lättare för stegen bara gick utav sig självt.

Jag lixom bara svävade fram.

Eller oxå var det stranden som var grymt skonsam att springa på 😉

Mitt mål är att komma igång med löpning så snabbt som möjligt.

Jag tänkte att om jag tar lite i taget och ökar på så orkar jag mer och mer och tillslut orkar jag massor.

Planen för Kreta var ju att jag skulle gå pw med mamman i den andra familjen vi åker med varje dag.

Nu har jag kollat upp resortens utbud och upptäckt att det finns ett gym på hotellet.

Katsching, vad jag ska använda crosstrainern och löpbandet 🙂

För det är något som jag tycker är roligt och en träning som ger resultat på kroppen, iallafall min kropp.

Nu säger jag god natt från ett kyligt Båstad.

20130720-220839.jpg

