Etiketter

, , , , , , , , ,

I går spenderade vi dagen på liseberg eftersom det var sonens födelsedag och han fick bestämma vad vi skulle göra.

igår var oxå första gången jag åkte iväg utan en enda tanke på att ha mellanmål och mat med mig.

Orutinerat jag vet,men…..

Det löste sig iallafall och jag prövade för första gången sedan operationen att äta nuggets.

Burger King hade någon barnmeny med 4 bitar och så bytte jag ut pommesen mot sallad å sen vart det klappat å klart.

Åt 2 nuggets och lite grönsallad sen vart det fullt i kistan, juicen sparade jag till senare hehe.

Resterande mål funkade även dom med,hittade ett ställe som serverade kebab där jag beställde falafel i pita.

Åt bara en del av grönsakerna och någon falafel sen fick mannen äta upp min tallrik med 😉

Annars så fick det bli morötter å sånt till mellanmål och banan på vägen ner till Båstad på kvällen.

I bilen hem hade jag så fruktansvärt dåligt samvete för att jag ätit så dålig mat under dagen!!

Samtidigt som jag vet att jag inte dör om jag äter 2 nuggets, men ändå det kändes bara så fel!!

Det där tillhör ju mitt gamla liv!!

Här kommer en bild på det sonen kallade världens bästa födelsedag 🙂

20130719-150047.jpg

