Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Något som jag varit lite orolig över senaste dagarna har varit att tänk om jag inte har några kläder som passar när vi åker till Kreta??

Bikinin och baddräkten jag haft när vi varit och badat är på tok för stora redan nu och jag kan ju bara tänka mig hur dessa sitter om 3 veckor, uch hemska tanke!

Inte kul att simma efter badkläderna med rumpan bar på botten när man hoppat i 😉

Samtidigt som det är en hemsk tanke så är det självklart en bra tanke, för då har jag  gått ner lite till hehe.

Puuh, är precis klar med genomgången av garderoben av vad jag kan och inte kan ha längre…

Å fy faan vad bra det känns nu när jag prövat alla kläder som jag köpte i minst  en storlek mindre innan operationen 😀

Så jäkla bra att jag ska belöna mig och solbrännan med en långpromenad ikväll.

För det är så jag belönar mig nuförtiden, med motion eller något annat jag vill ha typ ett klädesplagg eller så. ( ska sätta upp ett belöningssystem efter mina mål snart)

– Men inte mat, aldrig mera mat!

Den tiden är förbi och jag har sagt adjö till det beteendet den dagen jag opererade mig.

Det känns bra ända in i skelettet ska ni veta och eftersom vågen nu sakta har börjat röra på sig så känns det ännu bättre att vara i mina skor idag.

Nu ska jag fortsätta att ta tag i min lista……

20130708-144933.jpg

