Etiketter

, , , , , , , , , ,

Var som sagt ute en långprommis i förmiddags, sen drog vi iväg för att införskaffa skydd eller fodral till plattorna.

Eftersom sonen får sin när han fyller år så vart det lite knussel när vi köpte hans, och jag sa att jag skulle ha den själv.

Jag vet inte om han köpte det men men det återstår att se.

Vart  så jäkla rastlös när jag kom hem så jag bestämde mig för att gå en runda till.

En kortis, som det så fint hette.

Medans jag trampade på där i spåret så kände jag hur energin kom över mig och jag tog en extra runda och lite till innan jag gick hem igen.

Bäst att passa på när jag får dom där infallen hehe.

Förresten är det någon som sitter inne på en bra spotify lista, så tell me isf.

jag behöver verkligen ny musik i öronen.

Jäklar, nu måste jag fixa till mig för vi ska iväg på galejj ikväll med greklandsfamiljen 😛

