Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Sitter och kikar på nätet inför sommaren 2014 och vart semestern ska bära iväg.

Mannen röstar för Thailand över jul och nyår nästa vinter men jag vet inte jag, tyckte det var en schysst ide fram tills det att jag läste om denguefebern.

Så tack men nej tack, eftersom myggorna älskar min kropp.

Om jag får bestämma så blir det Bulgarien,Cypern eller Turkiet igen hel klart.

Har hittat några guldkorn men resorna inför sommaren 2014 har inte släppts ännu, förrutom Vings Sunwing hotell och det åker vi till ett nu i augusti så näää något annat.

Jag känner att den här gången vill jag leta och bestämma själv vart vi ska, inte bara få ett par exempel från resebyrån även om det är guld värt.

Jag har några kriterier som är ett måste när jag kollar:

– All inclusive

-Vattenrutschkana

-Pool

-internet

Så om någon sitter och trycker på några schyssta semestertips till Bulgarien, Cypern eller något annat varmt ställe så langa gärna hit 😉

 

