Etiketter

, , , , , , , , , ,

Kom precis in från promenad nummer 2, jag vet ju någon som kommer somna som en stock ikväll 😉

Var så jäkla rastlös så jag tog tag i biffen och drog ut i spåret även fast jag och sonen köttade på i förmiddags.

Råkade visst lova mamman i familjen vi åker till fetaost landet med i förbifarten att jag skulle med och gå power walks varje morgon på semestern 😁

Så ska det bli någon ordning på torpet och att jag ska hänga med i hennes takt, ja då får jag nog ligga i som en iller.

Tur jag har nästan en månad på mig att gå för mig själv 😉

Egentligen så är det ju skitbra att vi går på morgonen, jag behöver ju det egentligen.

Men det känns sådär…

Ju mer jag tänker på det ju mer är jag villig att så småningom ge järnet, jag har ju fått det bäst verktyget av alla och nu är det ju upp till mig själv.

Det är ju det här jag vill!

Att få tillbaka det gamla jaget, jaget som tränade utan några problem.

Jaget som gladeligen gick till gymmet.

Vill jag bli smalare med en massa daller eller vill jag bli smal med fast hud?

Jag satsar på det sistnämnda!

För att jag vet att med rätt träning så går det.

Nu mina vänner så lägger jag i en helt annan växel än innan.

Och ja, jag tar det lugnt och lyssnar på kroppen för jag vet att jag inte fungerar på samma sätt som innan operationen.

1017053_388705301233340_2041589529_n

