Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , ,

Igår ”jobbade” vi på en ganska stor fotbollscup som sonens lag arrangerar i vår stad  varje år.

Istället för att sälja lotter å skit så bidrar vi föräldrar med två pass under denna cup, supersmidigt.

Igår var det matbespisning som gällde för mig och mannen och ikväll blir det samma pass.

När man hjälper till på sådana här grejjer så får man även äta där….

Eftersom jag inte riktigt kommit på god fot med det här med att äta och vad jag kan äta osv så tar jag det fortfarande ganska piano.

Igår serverades det kycklinggryta med paprika ( med massa grädde i som bas) och ris.

Jag smakade på lite ris och lite gryta men la det åt sidan för en knäckemacka istället.

Medans jag står där och prickar för lag som kommer så känner jag hur magen börjar bubbla å ha sig, hej gaser!

Nu vet jag att magen inte är redo för något ris än, och deffinitivt inte 40% grädde!!!

