Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

Efter den gångna veckan i Båstad har jag insett att jag inte alls har varit mig själv.

Jag har inte gjort alla dom där sakerna jag brukar, det blir inte riktigt samma sak när man inte är på hemmaplan.

Maten är det enda som jag har hållt stenhårt på, det andra har varit sisådär med.

För några dagar sedan kände jag en molande värk på ena sidan i magen, en värk eller snarare ett svidande på sidorna av magen.

Vad det kan vara vet jag inte, men jag känner att jag ska nog ringa världens bästa syster Ina och prata med henne iallafall.

Bättre att vara på den säkra sidan än att det ska gå käpprätt..

Jag insåg just nu att om en vecka ska jag börja jobba igen, jag som inte kommit igång med varken maten eller mina promenader……..

uuppppsssss!

HUr det gått med vikten sen förra veckan, inte ett enda yota har vågen  rört på sig…..

