Etiketter

, , , , , , , ,

Efter cupen så packade vi om och åkte ner till Båstad.

Har det lika bra där som hemma,så well well.

Jag äter,sover och sippar mitt vatten på dagarna.

Känner att allt börjar sakta men säkert gå tillbaka till hur det var innan op.

Jag börjar att komma tillbaka till mitt jag.

Visst att det är en omställning allt efteråt, och jag känner att jag har rätt bra kläm på det nu.

Har faktiskt börjat att ställa klockan efter när det är dags att äta 😉

Äter jag inte som jag ska så säger kroppen till på ett eller annat sätt.

I morgon firar jag 2 veckor som viktopererad och går in på den 3 e,ska dela med mig av viktnedgången imorgon.

I morgon är även dagen då jag kan börja käka vanlig mat!!!

Inget mer purémats tänk eller barnmatsburkar.

Längtar så sjukt mycket efter sallad!!

Man kan inte beskylla mig för att vara stor i maten 😉

Ändå är detta en barnportion.

20130617-172943.jpg

